Refusionspolitik

Her er et eksempel på en refusionspolitik. Bemærk du selv skal tilpasse politikken så den matcher dit produkt, din webshop og de specifikke krav som er gældende.

Vi stræber efter fuld tilfredshed med alle vores produkter, men hvis du ikke er tilfreds med dit køb, tilbyder vi en xx(indsæt selv)-dages tilbagebetalingsgaranti for alle varer, der returneres i original tilstand.

For at anmode om en tilbagebetaling, bedes du kontakte os / vores kundeservice inden for xx dage efter modtagelse af produktet. Vi vil bede dig om at give os oplysninger om din ordre, herunder ordrenummer og årsag til returneringen. Når din anmodning er godkendt, vil vi sende dig instruktioner om, hvordan du kan returnere produktet.

Vi refunderer den fulde købspris på produktet, inklusive eventuelle forsendelsesomkostninger, du har betalt ved bestillingen. Vi kan ikke refundere forsendelsesomkostninger for returnering af produktet til os.

Bemærk venligst, at refusionen normalt behandles inden for xxx arbejdsdage fra modtagelsen af det returnerede produkt. Refusionen vil blive udstedt til den oprindelige betalingsmetode, du brugte til at foretage købet.

Hvis du har spørgsmål til vores refusionspolitik, er du velkommen til at kontakte os for yderligere assistance.

Servicevilkår

Her er et eksempel på servicevilkår. Bemærk du selv skal tilpasse teksten så den matcher dine produkter, din webshop og de specifikke krav som er gældende.

Disse servicevilkår beskriver regler og betingelser for brugen af vores webshop.

1. Generelt

Ved at besøge eller bruge vores webshop accepterer du disse servicevilkår og vores privatlivspolitik. Hvis du ikke accepterer disse betingelser, skal du ikke bruge vores webshop.

2. Produktinformation

Vi bestræber os på at give så præcis og opdateret produktinformation som muligt, men vi garanterer ikke nøjagtigheden, fuldstændigheden eller aktualiteten af oplysningerne på vores webshop. Vi forbeholder os ret til at foretage ændringer i vores produkter, priser og tilgængelighed uden varsel.

3. Betalinger

Vi accepterer forskellige betalingsmetoder til betaling af dine køb på vores webshop. Alle betalinger skal foretages i den valuta, der er angivet på vores webshop, medmindre andet er aftalt.

4. Levering

Vi bestræber os på at levere alle ordrer til den aftalte tid, men vi kan ikke garantere leveringstidspunktet på grund af eventuelle force majeure-omstændigheder. Hvis du oplever forsinkelser i levering af dine varer, bedes du kontakte os for yderligere assistance.

5. Returnering og refusion

Vi accepterer returneringer af varer i original tilstand inden for den angivne returperiode. Se vores refusionspolitik for yderligere oplysninger.

6. Ændringer i servicevilkår

Vi forbeholder os ret til at ændre disse servicevilkår. Det er dit ansvar at holde dig ajour med eventuelle ændringer i vores servicevilkår.

Har du spørgsmål om vores servicevilkår, bedes du kontakte os for yderligere oplysninger.

Leveringspolitik

Her er et eksempel på en leveringspolitik. Bemærk du selv skal tilpasse teksten så den matcher dine produkter, din webshop og de specifikke krav som er gældende.

Leveringspolitik:

Vi tilbyder levering af vores varer til kunder i Danmark (+indsæt evt øvrige lande). Leveringstiden afhænger af den valgte leveringsmetode, destinationen og tilgængeligheden af de bestilte varer.

1. Leveringsmetoder

Vi tilbyder forskellige leveringsmetoder, herunder standard levering, ekspress levering og afhentning i butik. Leveringsomkostningerne afhænger af den valgte leveringsmetode og kan variere afhængigt af destinationen.

2. Leveringstid

Vi bestræber os på at levere alle ordrer til den aftalte tid, men vi kan ikke garantere leveringstidspunktet på grund af eventuelle force majeure-omstændigheder. Leveringstiden afhænger af destinationen og den valgte leveringsmetode. Forventet leveringstid vil blive oplyst ved bestilling.

3. Leveringsadresse

Det er dit ansvar at give en nøjagtig og fuldstændig leveringsadresse ved bestilling. Vi er ikke ansvarlige for fejl i leveringsadressen eller andre oplysninger, du har givet os. Hvis der er fejl i leveringsadressen, kan det resultere i forsinkelser eller ekstra omkostninger.

4. Modtagelse af varer

Det er dit ansvar at sikre, at der er nogen til stede på leveringsadressen for at modtage varerne. Hvis ingen er til stede, vil leverandøren normalt forsøge at levere igen på et senere tidspunkt eller efterlade en meddelelse om, hvordan man kan arrangere en ny leveringstid. Hvis varerne ikke kan leveres, vil de normalt blive returneret til os, og du vil blive opkrævet for eventuelle ekstra omkostninger, der opstår som følge af fejllevering.

5. Forsendelsesomkostninger

Forsendelsesomkostningerne vil blive opkrævet i henhold til den valgte leveringsmetode og destinationen. Hvis du vælger at afhente varerne i butikken, vil der ikke blive opkrævet nogen forsendelsesomkostninger.

6. Forsinket levering

Hvis der er forsinkelser i leveringen af dine varer, bedes du kontakte os / vores kundeservice for yderligere assistance.

Har du spørgsmål om vores leveringspolitik, bedes du kontakte vores kundeservice for yderligere oplysninger.